V tej rubriki objavljamo prispevke, ki nastajajo v času dela na daljavo. Kjer so dodane fotografije izdelkov, kliknite na eno izmed njih in si boste lahko ogledali vse fotografije, ki se nanašajo na napisan prispevek. 
KORONA

Korona strašna je nadloga,
prehlada draga je soproga.
Skupaj rada ljudi strašita
in še kaj hujšega storita …

Prehlad sicer prav miren je možak,
pred njim pogumen je vsak.
Korona je strašna, po svetu se širi,
je zlobna in podla, te hitro iztiri.

Panika pa vendar smisla nima!
Če vas grozno res zanima –
tud’ Korona se boji,
razkužilo jo straši;
in visoka higiena
je najhujša mora njena.
Zelo so ljube ji skupine,
kjer ljudi se skupaj rine,
tam se hitro razmnožuje, širi,
tak’ nastanejo nemiri –
in ljudje so vsi nesrečni,
ker žive v karanteni večni.

Če ostanete doma,
bo Korona hitro šla.
Če bo higiena prava,
človeška vrsta spet bo zdrava!
#ostanidoma

Napisala Petra Erzar, 9. b.

 

Učenci 9. b so v prvem tednu dela na daljavo raziskovali kiparske prostorske postavitve, ki jih poznamo tudi pod imenom instalacija. Umetnik postavi v prostor izbrane dele različnih materialov in jih po svoji zamisli ter sporočilnosti poveže s prostorom. Učenka Alja se je teme lotila praktično in nam predstavlja dve svoji instalaciji ter sporoča pomembnost narave.

Pohvale za ustvarjalni uspeh!

Ptički, 2. b
Skladba Coronavirus

 

Coronavirus – Stayin’ Alive, Stayin’ At Home Bee Gees Parody by Mrs F (Avtor: družina Tonge)

 

Učenci 1. A so ustvarjali iz naravnih materialov:

6. razred je pri delu na daljavo preizkušal različne materiale v kiparskem oblikovanju. Učenci so jih po vzoru dražgoških medenih kruhkov oblikovali v raznolike reliefe.
Nekateri so imeli izdelke za večerjo, drugi so si jih privoščili ob čaju, mleku ali kavi, tretjim pa bodo lep spomin. Seveda pa so bili marsikateri darilo za praznik svoji mami oz. skrbnikom v zahvalo.

Učenci 2. b razreda so sodelovali pri projektu Metulj upanja, ki je zaokrožil po celi Sloveniji.

Metulj sporoča:  Jaz sem dobro, bodi zdrav, ostani doma.

Ptički 2. a
OB DNEVU ZEMLJEzelena pošta učencev 7. b-razreda

Učenci 7. b razreda so svojim sošolcem ob dnevu Zemlje pisali pisma in v njih izrazili svojo skrb do varovanja našega planeta in podali tudi nekaj zanimivih predlogov za ohranitev čistega okolja. Pred vami je nekaj pisem in dobrih idej. Učencem se za sodelovanje zahvaljujem. (M. K.)

 

Pri izbirnem predmetu Likovno snovanje 3 raziskujemo enega izmed sredstev vizualne komunikacije, fotografijo.
Preden pa smo se lotili raziskovanja zvrsti fotografije, ostrenja, povečav, globinske neostrine … so imeli devetošolci nalogo kombiniranja predmeta in risbe ter so fotografijo uporabili za združitev teh dveh elementov v končni izdelek.
Prav domiselne rešitve so nastale, kajne?
Učenci 8. razreda so v svojih kiparskih izdelkih raziskovali povezanost kiparskega prostora (lastne mase) z negativnim prostorom, ki kip obdaja. Raznolikost materialov dopušča mnogo različnih oblik in izvedb. Učenci so oblikovali res zanimive kiparske oblike.